V objednávce máte0 položek celkem za0 Kč

Máte nějaký nápad,připomínku či vzkaz ? Napište nám !



Váš e-mail pro odpověď:

Dobírkou Hotově Převodem

ShopCentrik - Internetový obchod, internetové obchody, B2C, B2B

všeobecné informace

 
Často kladené dotazy

Vzhledem k vytíženosti našich telefonních linek Vám zde přinášíme nejčastější dotazy, kvůli kterým k nám voláte. Pokud jste tady odpověd na svou otázku nenašli a nemůžete se ani dovolat, kontaktujte nás laskavě e-mailem na adrese eshop@marinfo.cz a odpověď dostanete cca do 2 hodin. Děkujeme za pochopení.

mohu si objednat po telefonu?
Ano je to možné, ale pokud požadované zboží najdete na e-shopu využijte pro objednání elektronickou cestu. Výrazně tak urychlíte proces vyřízení Vaši zakázky. Telefonické konzultace využívejte až v případě, že jste nenašli odpověď na našich stránkách, nebo pokud potřebujete blíže specifikovat zboží nalezené v sortimentu e-shopu.

jak zjistím, že se mé peníze připsali na váš účet?
Platby jsou kontrolovány on-line a v případě bankovního vypisu obsahující platbu ve prospěch našeho účtu s variabilním symbolem Vaší objednávky, bude Vám zboží ihned expedováno a to v případě že je skladem. V případě že bude na cestě od výrobce nebo ve výrobě, vzdělí Vám náš pracovník již při prvním kontaktu s Vámi, předpokládaný termín dodání zboží. Do budoucna bude možné sledovat stav Vaší zakázky on-line po přihlášení na webu v historii objednávek.

• Když si objednám přes internet mohu si zboží vyzvednout osobně?
Ano. Při objednání zboží přes e-shop (před odesláním zakázky) vyberete způsob převzetí zboží: osobní odběr. Tímto si zároveň zboží rezervujete po dobu dvou dnů a nevystavujete se tak riziku, že produkt, o který máte zájem bude vyprodaný.

Co je to proforma faktura?
Proforma faktura je výzva k platbě a je zasílána e-mailem. Jinak řečeno, je to platba předem. Zboží rezervujeme nebo objednáváme až po zaplacení proforma faktury. Částka musí být připsána na náš účet. Připsání peněz na náš účet může trvat 2-3 dny.

• Je možné žádat opravu účetního dokladu?
Ve výjimečných případech ano. Je možné opravit špatně vyplněné IČ, DIČ, jméno či adresu. Není bohužel možné žádat změnu z jedné firmy na druhou, případně z firmy na fyzickou osobu a opačně. Přijdtě buď osobně na obchodní oddělení spolu s původním dokladem, nebo zašlete tento doklad poštou spolu s informacemi, co potřebujete opravit + ofrankovanou obálkou se zpáteční adresou. Případně odešlete svou žádost na eshop@marinfo.cz

• Jaké ceny dostanu v případě, že podepíši rámcovou kupní smlouvu?
Ceny naších registrovaných obchodních partnerů jsou sniženy o slevy podle dealerské kategorie, do které partner přísluší. Jsou vypočteny ze základní prodejní ceny, tedy ceníkové ceny výrobce/dodavatele. Podmínkou pro uzavření rámcové kupní smlouvy je podnikatelský subjekt na straně zákazníka a osobní návštěva našeho zástupce.
 

• Použití webu jako rezervačního formuláře
Máte-li zájem o určité zboží, které chcete odebrat osobně, můžete pomocí našeho objednávkového systému jednoduše zjistit jeho dostupnost SKLADEM. Výhodou je, že pomocí elektronického obchodu si můžete zboží pohodlně také zarezervovat s tím, že ho odeberete osobně. Vyhnete se kontaktu a čekání u obchodníka při objednávce a zjišťování dostupnosti Vámi požadovaného zboží.
V případě, že objednáváte zboží, které není skladem, dozvíte se jeho předpokládanou dostupnost a termín, kdy si můžete zboží osobně odebrat, nebo kdy Vám bude expedováno.





www.marinfo.cz (mapa stránek) MaR Servis Plus, s.r.o., Juliánovské nám.2 Brno,
tel.: +420 548 216 528, fax: +420 548 212 078, mob.: +420 604 299 895, email:info@marinfo.cz