• V případě nového zákazníka se zaregistrujte. Při registraci řádně vyplňte dodací adresu, fakturační i kontaktní údaje.
• Po přihlášení si vyberte produkt který si chcete objednat - buď pomocí vyhledávání nebo v kategoriích podle typu produktu.
• Vybraný produkt objednejte z karty detailu. Opakujte dokud nemáte v objednávce vše co potřebujete. Poté zkontrolujte objednávané položky, počty kusů, dodací adresu jméno objednávajícího a kontaktní telefon.
• Vyberte způsob dopravy a úhrady jaký vám vyhovuje a potvrďte objednávku. Po jejím přijetí dostanete potvrzující email.
• Pokud jste vybrali osobní odběr, bude pro Vás zboží připraveno ve zvolené prodejně. Pokud jste vybrali některého z přepravců, doručíme Vám zboží na místo určení v nejkratším možném termínu. O připravenosti zboží k osobnímu odběru budete informováni emailem nebo telefonicky.
• Při převzetí zboží od přepravce je nezbytně nutné abyste zkontrolovali počet balíků a jejich nepoškozenost.
• Reklamace na poškozenou nebo nekompletní zásilku lze uplatnit pouze do 2 pracovních dnů.
• O všem dalším budete informováni emailem na adresu uvedenou v registraci, nebo telefonicky našim prodejcem.
Pokud Vám není cokoliv jasné, použijte podrobný návod nebo kontaktujte naše prodejce